torstai 8. syyskuuta 2016

Ihanin syksy + lempparineule in action

Ihanaa olla täälä omassa blogissa pitkästä aikaa! Viimeksi kun kirjoittelin elettiin vielä keskellä kesän lämpöä ja nyt ollaan tultu ihan hullulla pikakelauksella tähän ihanan aurinkoiseen syyspäivään. 
Mä tunnustan olevani syksyihminen, syksyyn liittyy niin paljon semmosia ihania tunteita ja muistoja. Lapsuudesta koulun aloitus ja kaverit, omppukaiset ja pyörällä kyytsäilyt..

Aivan ihanaa on mun mielestä syksyllä alkaa pukeutua. Siis tiättekö sen tunteen kun saat laittaa eka kertaa uuden pehmoisen neuleen päälle, tai takin kiinni ilman että tulee tuskanhiki, haha, ja oikeesti mä oon jopa ruvennut käyttään sukkia! Se on ihan selvä merkki että kesä on nyt käyty läpi ja syksy väriloistoineen otetaan avosylin vastaan <3

Käytiin eilen ihanan systerin kanssa käpsyttelemässä ja ja napattiin samalla muutamat asukuvat tänne blogiin. Mä tykkään ihan tosi kovaa tästä mun uudesta hennesin neuleesta, oli muuten ihan huippis hintanenkin, muistaakseni maksoin siitä kympin ja näitä neuleita löytyi monessa eri värissä. Itse tykkään laittaa neuleen alle valkoisen liehutopin, se antaa kivaa kepeyttä ja tulee vähän puetumpi olo :D





Tässä mun syksyn parhaat listattuna <3

Viileät kirpeät aamut
Lenkkeily ilman että läkähtyy
Omppujen tuoksu 
Pimeät illat ja kynttilät
Lämpöiset vaatteet, erityisesti neuleet
Villasukat
Puolukat
Synttärisuma (puolella meidän suvusta on synttärit syyskuussa , haha)
Iltapesiytyminen 
Torkkupeitot

Kevennykseksi pikkasen sponttaania heittäytymistä kun meinasi kaikki poseeraukset tuntua jo niin nähdyiltä :D Haha, kiitos rakas luottokuvaaja Noraseni että jaksat mua <3


 Kuvat: Nora


Ihanan kirpeitä syyspäiviä <3 Mitkä on sun "syksyn parhaat"?
Terkkuja
Nadja

12 kommenttia:

  1. Ihana postaus! Meillä muuten kans alkaa ens viikosta se loputon synttäribuumi :D Osalla on samana päivänäkin, kun ei päivät tahdo riittää! Haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Ja siis joo aika jännä kuinka sattuukaan olla näin paljon synttäreitä yhessä klimpissä :D Saa ainakin kakkua, hihii

      Poista
  2. Ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa. Näytät tosi hyvältä uudessa neuleessasi <3

    VastaaPoista
  3. Sä näytät niin freessiltä! <3 Mun syyslempparit ovat valot ja kynttilät iltaisin, uudet ruoka-ainekset kaupoissa: juurekset, riista jne. ja sitten hei tietty rapujuhlat.. hihii..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, kiitos ihana Såfin <3 Ja voi että rapujuhlia en ole koskaan kokenut! Se olis varmasti munki lemppari :D hihii

      Poista
  4. Ihana postaus ja kiva lista! Pitääköhän alkaa tekeen oma 😊 Ihana tuo neule, kelpais mullekin! Ihanaa viikonloppua 😘💕😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Joo mun mieletä oli niin kiva tommonen käyttisvaate, eikä hinnallakaan pilttu :D Ihanaa viikonloppua <3

      Poista
  5. Tuo neule kyllä sopii sulle :) Täälläkin syyskuu on synttärikuu eli juhlintaa tiedossa useammalle viikonlopulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanna <3 Voi onnea teidän sankareille :D <3

      Poista
  6. Kaunis syksy! Kiva kaivella lämpimämpiä vaatteita esille. Ne kesähelteet...puhhuh...kyllä olikin hiki koko ajan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri, näin <3 Syksy on niin kaunis <3 <3
      Mua ei helteetkään haittaa mutta kyl tää syksy on vaan ihanaa aikaa <3 Hyvää viikonloppua Satu!

      Poista